زمزمههای جهان باز شدن بازی بعدی فرنچایز Resident Evil به گوش میرسند. تعریف چنین
ساختاری در یکی از مشهورترین دنیاهای بازیهای ویدیویی، قطعا
برای بخشی از علاقهمندانش
خوشایند خواهد بود.
سری Resident Evil هیچگاه از تغییر و تحول ترس نداشته است. با اعمال زاویه دوربین اول شخص و تغییر به محیطهایی که یادآور فیلمهایی ترسناک همانند Grindhouse و ساختههای Hammer Horror هستند، دو بازی Resident Evil 7 و Resident Evil Village طرح کلی این فرانچایز را دوباره تعریف کردهاند. میتوان این نقطه از تاریخ فرنچایز را به عنوان خروجی رادیکال و افراطی از ساختار شوتر سوم شخص و محیطهای فیلمهای درجه “B” نشانهگذاری کرد. حالا با زمزمههای تعریف فرمت جهان باز در Resident Evil 9، احتمالا Capcom باری دیگر این مجموعه را به سوی قلمروهایی ناشناخته سوق دهد. این موضوع به راحتی میتواند مورد استقبال دسته خاصی از
طرفداران Resident Evil قرار بگیرد.
با عرضه اولین نسخه در سال ۱۹۹۶، Resident Evil پیشگام استانداردی شد که زاویه دوربین ثابت سینمایی، کنترلهای تانک و مدیریت منابع از ویژگیهای آن بود. بعدها، این استاندارد تبدیل به منبع الهامی برای باقی عناوین وحشت بقاء شد. به ده سال بعد از آن که برسیم، Resident Evil 4 نه تنها این استاندارد را متحول کرد، بلکه در آینده بازیهای شوتر سوم شخص نیز تاثیرگذار ظاهر شد. مجموعه Resident Evil همیشه به آزمون و خطا و نوآوری تمایل زیادی نشان داده است و همین موضوع باعث شده تا در ۳۰ سال گذشته، دائما بین عناوین دلچسب
دنیای بازیهای ویدیویی دیده شود. تاریخچه این سری بیش از پیش به شایعات مربوط به جهان باز بودن Resident Evil 9 اعتبار بخشیده است.
Resident Evil آی pc donya ایران...
ادامه مطلبما را در سایت pc donya ایران دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان p30donya بازدید : 7 تاريخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 ساعت: 17:08